wwe raw in 7 feb 2011:full result
نوشته شده توسط : abolfazl jc-amin sport

نتایج دابلیو دابلیو ای راء 7 فوریه 2011:
مسابقه اول: آرتروث در مقابل میسون رایان
پس از بازگشت از تبلیغات، مشاهده می شود كه آرتروث در حال ورود به رینگ است و در حال سرودن شعر خود نیز است! بازی آغاز می شود و دو استار با هم درگیر می شوند. رایان روی تروث كار می كند و زانو های او را مورد حمله قرار می دهد. در ادامه رایان هم چنان موفق عمل كرد و كنترل بازی را در دست داشت. حالا رایان گردن خود را روی دو زانوی آرتروث قرار داد و هولد كرد. در این لحظه داور زنگ بازی را به صدا درآورد و رایان برنده شد اما در ادامه رایان هم چنان به این فن خود ادامه داد و تصمیم داور را عوض كرد و آرتروث با قانون DQ برنده اعلام شد.
برنده مسابقه: آرتروث
در بك استیج پانك دیده می شود كه در حال معالجه و تمیز كردن بینی و لب خونی خود است! او دلیل شكست را از رایان سوال می كند. در ادامه پانك گفت: امشب نكسوس واقعی را در مقابل سینا نشان خواهم داد!
مسابقه دوم: خواهران بلا توئینز و ملینا در مقابل ایو تورس، گیل كیم و تامینا
ناتالیا در كنار گزارشگران به عنوان مهمان حضور دارد. بازی آغاز می شود و كیم با خواهران توئینز درگیر می شود. بلاها چندین بار با هم تگ كردند و روی كیم كار كردند. حالا ملینا به بازی آمد اما یك كلوسلاین از كیم خورد. كیم با تورس تگ كرد و تورس یك بیگ كیك و سپس كلوسلاین به ملینا زد اما در كاور ناموفق بود. حالا تامینا به بازی آمد و با توئینز درگیر شد در حالی كه بازی اصلی میان ملینا و تورس در جریان است. حالا تورس یك نك بریكر را روی ملینا اجرا كرد و پس از كاور موفق شد كه تیم خود را برنده بازی كند.
برنده مسابقه: ایو تورس، گیل كیم و تامینا
در ادامه كلیپی جدید پخش شد. در این كلیپ كلبه ای دیده شد در حالی كه همه جا تاریك است و باران در حال باریدن است! حالا مردی نامشخص با چكمه های بلند دیده می شود كه در حال ورود به كلبه است. در پایان این كلیپ روز 21 فوریه یعنی یك شب بعد از پی پی وی الیمینشن چمپر نمایش داده شد. (به زودی خبری كامل در این باره به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.)
مسابقه سوم: جان موریسون در مقابل مایكل مك گیلاكاری
پس از بازگشت از تبلیغات،‌ بازی شروع شده است و گیلاكاری یك كلوسلاین را از دست می دهد. در كرنر گیلاكاری روی موریسون كار می كند و سپس یك آیرش ویپ را به او زد. در ادامه گیلاكاری یك البو به موریسون زد و روی شانه و بازوهای موریسون در بیرون رینگ كار كرد. حالا گیلاكاری در حال ورود به رینگ است كه موریسون یك رایت هند و سپس كیك به او زد. در ادامه موریسون ضربه ای به صورت گیلاكاری زد و استار شیپ پین را روی اجرا كرد و پس از كاور به سختی توانست برنده این مسابقه شود. در ادامه موریسون در حال خروج از استادیوم است كه پانك از پشت سر می آید و یك اسپری به صورت موریسون می زند و باعث مصدوم شدن او می شود. در پایان پزشكان وارد عمل شدند و به مداوای موریسون پرداختند اما به نظر رسید كه مشكل حادی نبوده است!
برنده مسابقه: جان موریسون
در بخش دیگری از شوء پس از بازگشت از تبلیغات، دمیز و الكس رایلی در رینگ دیده می شوند. دمیز در مورد جری لاولر صحبت می كند و از زیر نظر داشتن لاولر در هفته قبل راء در بازی رویال رامبل حرف زد. در ادامه او از قهرمان بودن خود و شكست دادن لاولر در الیمینشین چمپر صحبت كرد. در ادامه ویدئویی از هفته گذشته و مشت لاولر به دیبیاسی پخش شد. در ادامه لاولر به رینگ آمد و از برنامه های خود در آینده صحبت كرد و درباره هدف خودش گفت. حالا لاولر با میز درگیر می شود و چند رایت هند به او زد و رایلی را هم به بیرون رینگ پرتاب كرد. در ادامه دیبیاسی به رینگ آمد و به لاولر حمله كرد و با دمیز با هم مشغول به زدن جری بودند كه دنیل برایان وارد شد و اجازه ادامه دادن به آن ها نداد. در پایان ایمیلی از GM راء آمد و او مسابقه ای را بین این 4 نفر اعلام كرد.
مسابقه چهارم: دنیل برایان و جری لاولر در مقابل دمیز و تد دیبیاسی
الكس رایلی در كنار مایكل كول حضور دارد. بازی آغاز می شود و برایان و دیبیاسی با هم درگیر می شوند. برایان كنترل بازی را در دست دارد و یك بیگ نی و كیك به تد زد اما در كاور موفق نبود. در ادامه یك بیگ كیك دیگر از برایان زده شد و لاولر به بازی رفت. لاولر راحت دیبیاسی را می زند. حالا دمیز به بازی رفت كه او هم از لاولر كتك خورد. در ادامه حواس داور پرت شد و دیبیاسی نیز لاولر را زد. پس از بازگشت از تبلیغات، لاولر یك دراپ كیك و سپس DDT را به دیبیاسی زد اما در كاور، دمیز دخالت كرد. در ادامه در بیرون رینگ، برایان یك دایو به دمیز زد. حالا لاولر یكی از مشت های معروف و محكم خود را به دیبیاسی زد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: دنیل برایان و جری لاولر
مسابقه پنجم: كینگ شیموس در مقابل دیوید اوتانگو
شیموس در حال ورود به رینگ بود كه جاش میتوز جلوی او آمد و نظرش را در مورد مارك هنری سوال كرد. میتوز گفت: كه هنری گفته است كه GM RAW من را باید به جای شیموس در الیمینیشن چمپر قرار میداد كه شیموس در پاسخ گفت: هنری سال هاست كه در كمپانی مشغول فعالیت است و هنوز قهرمان عنوان جهانی نشده است. بهتر است او در مسابقات خوردن كیك شركت كند كه قطعا برنده خواهد شد! موزیك اوتانگو زده شد و او وارد استادیوم شد اما بلافاصله موزیك مارك هنری زده شد و او با سرعت وارد رینگ شد. شیموس و هنری با هم درگیر می شوند كه هنری توانست ورد استرانگست اسلم را به شیموس بزند و او را بیهوش كند. در پایان اوتانگو وارد رینگ شد و علامت مخصوص دست نكسوس را با گذاشتن پای خود روی سینه شیموس نشان داد.
برنده مسابقه: بدون برنده
مسابقه ششم: سانتینو مارلا در مقابل آلبرتو دلریو
در ابتدا دلریو از پیروزی خود در رویال رامبل صحبت میكرد كه موزیك سانتینو زده شد و او وارد رینگ شد. در ادامه دو استار با هم درگیر شدند و سانتینو، دلریو را از رینگ به بیرون پرتاب كرد و فریاد زد كه باید من برنده رویال رامبل میشدم. بازی آغاز می شود و دلریو روی كمر سانتینو كار می كند. حالا دلریو در كرنر روی سانتینو كار می كند در ادامه مارلا آماده زدن كبرا شد كه دلریو بدل كرد و كراس آرم بریكر را روی مارلا اجرا كرد و سانتینو هم تپ اوت داد تا دلریو بتواند برنده این مسابقه نیز شود.
برنده مسابقه: آلبرتو دلریو
در بخش پایانی شوء، ویكی گوئررو به همراه دالف زیگلر وارد رینگ می شوند و ویكی اعلام می كند كه دوست پسرش به بازی الیمینشن چمپر اسمك داون اضافه شده است. ویكی از برد زیگلر در اسمك داون این هفته مقابل ادج سخن می گوید. حالا موزیك جان سینا زده می شود و او وارد رینگ می شود. سینا می گوید: این جا حاضر شدم كه از طرف آرتروث عذرخواهی كنم و اشتباه او كه در ابتدای شوء، این جا را گرین بای معرفی كرد تصحیح كنم. در ادامه سینا شعار Go Pack Go را به اتفاق هواداران سر دادند و ویكی نیز از استادیوم خارج شد. در ادامه سینا درباره نكسوس و قطعیت درباره ایستادن جلوی آن ها صحبت كرد.
مسابقه هفتم: جان سینا در مقابل سی ام پانك
در مین اونت شوء این هفته راء لیدر جدید نكسوس به مصاف جان سینا رفت. بازی آغاز می شود و دو استار با هم درگیر می شوند. پانك در این بین بهتر كار می كند. البو از پانك زده می شود اما او در اجرای رانینگ نی موفق نیست و توسط سینا به پایین رینگ پرت می شود. یك كلوسلاین از پانك زده شد و در ادامه یك رانینگ نی و بولداگ نیز به سینا زد. در ادامه پانك در زدن GTS ناموفق بود و مورد حملات سینا قرار گرفت. در ادامه سینا به حرف های داور گوش نداد و یك لو بلو به پانك زد و داور هم زنگ بازی را به صدا درآورد.
برنده مسابقه: سی ام پانك
حالا اعضای نكسوس وارد استادیوم می شوند. سینا آماده برای زدن آن هاست كه جری لاولر یك صندلی به سینا می دهد و باعث فرار كردن نكسوس و پانك از رینگ می شود. لاولر هم به اوتانگو و گیلاكاری حمله كرد. در همین لحظه در حالی كه سینا به پانك خیره شده است، شوء راء این هفته به پایان رسید.



 





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: